De locatie zal leeg en vrij van huur worden opgeleverd. Het betreft een verkoop via een gestructureerd proces conform de beleidsregels van het College Sanering Zorginstellingen.
Een schriftelijke bieding dient uiterlijk vrijdag 11 juni 2021 vóór 15.00 uur bij de instrumenterend notaris binnen te zijn middels het biedingsformulier (deel uitmakend van de dataroom).
De verkoop van de locatie wordt begeleid door Amgea Vastgoed Adviseurs, de vaste samenwerkingspartner van diverse zorginstellingen in Nederland op het gebied van zorghuisvesting en zorgvastgoed. Amgea is gespecialiseerd in het doorlichten van zorgvastgoedportefeuilles, bemiddeling, voeren van contractonderhandelingen, adviseren en actief begeleiden van (her)huisvestingstrajecten, doorlopen van vergunningsprocedures, transformatie- en nieuwbouwontwikkelingsprocessen en het creëren van zorgvastgoedbeleggingsmogelijkheden die zorginstellingen letterlijk ruimte bieden.
De verkoopvoorwaarden en dataroom zijn op aanvraag beschikbaar via Amgea Vastgoed Adviseurs 070 338 29 30 of info@amgea.nl.