“Veel mensen zijn zich niet bewust van de bekkenbodemspieren en hoe ze deze bewust kunnen gebruiken”, schrijft het centrum op de eigen website. “Door hier aan te werken kunnen vele problemen voorkomen of verholpen worden.”
Tien slogans
Afgelopen week konden mensen via sloganverkiezing.nl uit tien slogans kiezen welke ze de slechtste vonden. Op de tweede plek eindigde de slogan ‘Voetschimmel? Steek je middelteen op!’ van Mycosan en als derde de slogan ‘Er vis er een jarig hoera hoera!’, van visspeciaalzaak Van Vis.
Positieve reacties
Alle tien de genomineerden staan nog altijd vierkant achter hun slogan. Zo laat frietproducent Beyerlander weten alleen maar positieve reacties te krijgen op de slogan ‘Ziet air fry uit, hè?!’. Het platform SlechteSlogans.nl houdt de verkiezing van de slechtste bedrijfs- en reclameleuzen voor het elfde jaar op rij. In totaal brachten 4893 stemmers 8613 stemmen uit. Vorig jaar ging de titel naar ‘Mijn ballen wegen 130 gram!!’ van een vleesbezorgbedrijf.
Eerdere winnende beroerdste leuzen waren onder meer: ‘Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin’, ‘Een timmer timmert, een tandarts boort…. maar wij zitten lekker in Velsen Noord’ en ‘Zit je haircut’. (Skipr/ANP)