De CQ-index is niet meer verplicht. Zorginkopers stellen verschillende eisen aan het meten van cliëntervaringen en de persoonsvolgende bekostiging is in ontwikkeling. Het aantrekken en behouden van tevreden klanten is daarom een uitdaging voor iedere zorgorganisatie. Hoe kan het continu meten van klanttevredenheid u helpen?
Klanttevredenheid 2.0 en de sleutels tot succes
Op dinsdag 21 juni organiseert AAG het seminar “Klanttevredenheid 2.0 en de sleutels tot succes” in Hotel Van der Valk in Houten.
Dit seminar staat in het teken van het actief meten en verbeteren van de klanttevredenheid. Tijdens deze inspirerende middag bieden wij u inzicht in de mogelijkheden en voordelen van het continu meten van klanttevredenheid. Onder andere Actiz, bol.com en Philadelphia vertellen u alles over de laatste ontwikkelingen en delen hun succesverhalen.
Programma
12.00 uur ontvangst met lunch
12.45 uur welkomstwoord
13.00 uur Klantbeleving bij Philadelphia: ‘Dit vind ik ervan!’ 2.0
Bas Bodzinga, directeur Marketing & Verkoop Philadelphia
13.45 uur Geen CQ, wat nu? Visie op cliëntervaringsonderzoek in de ouderenzorg
Ivette Heesbeen, senior beleidsmedewerker ActiZ
14.30 uur pauze
15.00 uur Real time klanttevredenheidsonderzoek
Nicole Testroote van Management Instituut Nederland, Femke Smits en Antoinette van Alphen van AAG
15.45 uur Bol.com over klantgerichtheid en de menselijke factor
Elmer Hiemstra, manager service excellence bij bol.com
16.30 uur borrel
Meer informatie?
Meer informatie over het seminar vindt u op onze website. U kunt zich daar ook direct inschrijven.
Een middag om niet te missen.