Het kan niet anders dan dat je 23 september vol lef en inspiratie huiswaarts gaat. We hebben een fantastische line-up.
Met Kluun als dagvoorzitter, keynotes van Jan van Bodegom (Alexander Monro Borstkankerziekenhuis) en Suzanne Ekel (Head of Marketing Twitter Nederland) en maar liefst 24 interactieve sessies tijdens 4 verschillende parallelrondes. Dat wordt lastig kiezen.
Sessies
Benieuwd hoe een briljant plan getransformeerd kan worden naar een goedlopend bedrijf? Meld je dan aan voor de sessie van Annemiek Schut van Woonz.nl. Wil je weten hoe je trends kan inzetten om zorg aantrekkelijker te maken? Bianca van Zwol (Branddoctors) en Aafje Nijman (trendwatcher) maken het concreet tijdens Trend Spotting. Of kom kijken in de dragon’s den waar medische start ups hun idee pitchen en benieuwd zijn naar jouw visie op hun idee of product. Heb je altijd al eens een huisarts aan de tand willen voelen of een zorgverzekeraar? Of wil je juist meer weten over de financiering van innovatieve ideeën of clicks en likes? Spelen met de Google Glass in de eHealth experience? Wil je nieuwe contacten opdoen via een speeddate of een mediatraining volgen van Kluun?
Tijdens deze 3e editie van het Zorgmarketingfestival stel je je eigen programma samen.
Het Zorgmarketingfestival brengt 200 deelnemers met elkaar in contact. Dit jaar is het thema: ‘No guts No glory’, bedoeld voor lefgozers en powerwomen werkzaam in en rond de zorg. Of je nu werkzaam bent in de farma, bij een medisch bedrijf, in een ziekenhuis, ouderenzorginstelling of als zorgondernemer, we hebben voor elk wat wils. Juist die combinatie van mensen maakt het festival tot een succes.
Dus: Ben je ondernemend en heb je lef, zorg dan dat je erbij bent op 23 september in De Glazen Ruimte in Maarssen!
Meer inhoud en de mogelijkheid om je aan te melden vind je op de website www.zorgmarketingfestival.nl.